/Files/images/olevich/DSCN0032.JPGКерівник гуртка з англійської мови Олевич Олена Володимирівна, освіта вища, спеціальність "викладач англійської та німецької мови", стаж роботи 5 років.

В усі часи люди розуміли значення знань іноземних мов. «Скільки мов ти знаєш - стільки разів ти людина», - стверджує народна мудрість. Особливо актуальним є вивчення іноземних мов на сучасному етапі розвитку суспільства. Володіння іноземною мовою - це природня потреба дітей та їхніх батьків, які живуть у багатомовному полікультурному світі. Вивчення хоча б однієї іноземної мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дитини, а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами, розвине у дитини толерантне ставлення до носіїв інших культур.

Навчання іноземної мови є не обов'язковим, але бажаним компонентом дошкільної освіти. В нашому садку гурток англійської мови працює за програмою навчання англійської мови в дошкільному віці Т. Шкваріної, затвердженою Міністерством освіти України.

Навчання дошкільників іноземної мови є, передусім системою певним чином організованої педагогом цільової ігрової діяльності, сприяє розвитку особистості дитини, реалізації нею свого індивідуального досвіду, прояву особистісних якостей, необхідних для засвоєння мінімізованого обсягу іншомовних знань та вмінь.

Мовленнєвий апарат у дітей дошкільного віку дуже гнучкий, вони легко наслідують звуки та звукосполучення іноземної мови. Важливо формувати в дитини іншомовний фонематичний слух, створювати для цього спеціальні ситуації.

Мова - це перш за все засіб спілкування. Навчання іноземної мови, повинно бути організованим у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба вживати у власному мовленні іншомовний матеріал.

Дитина пізнає навколишній світ через гру, тому саме гра є провідною формою діяльності дітей на заняттях з англійської мови. Дитина повинна відчувати радість від спілкування, від творчої взаємодії, від гри. Тому процес вивчення іноземної мови будується, як процес задоволення особистих, пізнавальних, ігрових потреб дитини.

Впродовж навчального року ваші діти відвідують заняття по вивченню англійської мови. За цей час ваші діти вчаться:

- сприймати англійську мову на слух;

- знайомитись один з одним: вітатися і прощатися;

- використовувати слова з таких тем: тварини, овочі, фрукти, кольори, цифри, посуд, одяг, сім’я, частини тіла, їжа, іграшки, транспорт, погода, пори року, зовнішність, спорт;

- розказувати про себе, свій вік, про те , що подобається і не подобається;

- ставити різні питання і відповідати на них;

- розказувати про себе, про свої здібності;

- розповідати невеликі віршики англійською мовою, співати пісні.

Однак, заняття проходять лише 2 рази в тиждень і таким чином діти чують іншомовну вимову лише на заняттях. Тому для закріплення матеріалу радимо організовувати «домашні уроки» англійської мови. У цьому вам допоможуть кілька порад:

Необхідно дати дитині зрозуміти, що навчання - це радість обом, - і Вам, і Вашій дитині.

Говорити потрібно невимушено, зрозуміло, голосно та з ентузіазмом.

Повсякчас демонструйте, що вірите в здібності своєї дитини.

Постійно давайте їй нову інформацію.

Дозуйте новий матеріал невеликими порціями.

Давайте дитині трішки менше інформації, ніж вона здатна ввібрати за один урок, тоді вона буде хотіти більше. Якщо дитина вимагає більше, то це ознака Вашого успіху.

Підносьте знання як подарунок.

Не будьте нудні.

Навчайте дитину цілеспрямовано й організовано.

Використовуйте якнайбільше яскравого наочного матеріалу.

Пам'ятайте, що діти найкраще запам'ятовують інформацію у піснях, примовках, віршиках чи в процесі гри.

І пам’ятайте: ваші діти – найкращі.

Успіхів Вам!

Кiлькiсть переглядiв: 40