Вчителі-логопеди

/Files/images/logoped/6254.jpg

Гончаренко Маргарита Сергіївна

Освіта: вища, НПУ ім.. М.П. Драгоманова

Посада: вчитель-логопед

Спеціаліст, ІІ кваліфікаційна категорія

Стаж роботи: 6 років

/Files/images/logoped/6195.jpg

Абрамова Лідія Володимирівна

Освіта: вища, НПУ ім.. М.П. Драгоманова

Посада: вчитель-логопед

Спеціаліст, І кваліфікаційна категорія

Стаж роботи: 6 років

Ким є логопед для малюка у світі спілкування? Він є помічником, провідником і чарівним лікарем мовленнєвих вад./Files/images/logoped/P1040852.JPG

Логопед – фахівець, який забезпечує формування мовленнєвої сфери у дітей з порушенням мови, звуковимови та мовленнєвого розвитку. Професія логопеда бере витоки із стародавніх часів, зважаючи на потребу необхідності вплинути на порушення мови та мовленнєву недостатність. Ще у стародавні часи зрозуміли, що лише хірургічного впливу недостатньо, для лікування порушень мови потрібна психолого-педагогічна підтримка і допомога, саме яку здійснює логопед.

Специфіка цієї професії полягає у поєднанні медичного, психологічного та педагогічного аспектів роботи. Оскільки дефекти вимови не зникають самі по собі, робота логопеда спрямована на своєчасне забезпечення розвивальних умов у відповідності до індивідуальних проблем мовленнєвого розвитку кожної дитини./Files/images/logoped/P1040858.JPG

Основний логопедичний діагноз вихованців – фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення (ФФН або ФФНМ) об’єднує порушення, пов’язані, насамперед, з недоліками вимови та мовно слухового сприймання. ФФНМ проявляється у:

· замінах одних звуків іншими, простішими за артикуляцією;

· змішуванні звуків, тобто нестабільних замінах одних звуків іншими;

· спотвореному вимовлянні звуків;

· труднощах розрізнення звуків, подібних за звучанням чи артикуляцією: твердих-м’яких, дзвінких-глухих, свистячих-шиплячих тощо;

· труднощах у засвоєнні звукового аналізу та синтезу./Files/images/logoped/P1270328.JPG

Ці порушення не лише виявляються в усному мовленні дитини, а й можуть спричинити значні труднощі під час навчання у школі.

Зустрічаються й діти, які зовсім не розмовляють. Є діти з порушеннями вимови й лексико-граматичного складу мови. Всі вихованці потребують логопедичної допомоги.

Робота логопеда має певну специфіку. Вона базується на наступних принципах:

· Особистісне орієнтування - орієнтування на дитину, її психоемоційні

особливості.

· Емоційна підтримка - створення на заняттях емоційно комфортної

обстановки.

· Взаємодія з батьками, вихователями.

· Ігровий контекст занять - формування позитивної мотивації навчання./Files/images/logoped/P1270332.JPG

Виправлення недоліків звуковимови у дітей відбуваються у процесі формування та автоматизації звуків і одночасного розвитку фонематичного сприймання. Здійснюється з самих перших етапів логопедичної роботи і проводиться в ігровій формі на фронтальних, підгрупових та індивідуальних заняттях.

/Files/images/logoped/PB300389.JPG


/Files/images/logoped/PB300401.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 115