/Files/images/muz/IMG_9527.JPGІваненко Ірина Іванівна
Музичний керівник,
Кваліфікаційна категорія спеціаліст.
Освіта середня спеціальна, вчитель музики, музичний керівник,
Стаж роботи: 5 років.



/Files/images/muz/PS019570.JPG/Files/images/muz/IMG_5296.JPG/Files/images/muz/IMG_3319.JPG/Files/images/muz/IMG_6807.JPG

Важливість формування музичного смаку в сім'ї:

Навчаючи дитину музиці, батьки ставлять різні цілі і завдання. Це залежить від їх ставлення до музики і музичним професіями. Однак основними завданнями музичного виховання дітей в сім'ї можна назвати ті ж, що і в дошкільному закладі, а саме:
- збагатити духовний світ дитини музичними враженнями, викликати інтерес до музики, передати традиції свого народу, сформувати основи музичної культури;
- розвивати музичні і творчі здібності в процесі різних видів діяльності (сприйняття, виконавство, творчість, музично - освітня діяльність);
- сприяти загальному розвитку дітей засобами музики;
- якщо дитина музично обдарований, то вже в дошкільному віці необхідно закласти основи для майбутнього професійного навчання.
Всі ці завдання вирішуються в конкретній діяльності. Якщо батьки розуміють важливість музичного виховання, вони прагнуть навчати дітей у сім'ї, музичних гуртках, студіях, музичних школах, відвідують з ними концерти, музичні спектаклі, намагаються збагатити різнобічними музичними враженнями, розширюють їх музичний досвід.
Вибір музичних творів, які дитина слухає в будинку, залежить від музичного смаку і музичного досвіду сім'ї, її загальнокультурного рівня. Для розвитку музичних здібностей дітей, формування основ музичної культури необхідно використовувати народну і класичну музику. Лише на шедеврах можна виховувати смак маленьких слухачів. Діти повинні знати народну музику, яка тісно пов'язана з мовою, естетичними та народними традиціями, звичаями, духовною культурою народу.
Якщо дитина чує народні мелодії з раннього дитинства, він, природно, «переймається» народно - пісенними інтонаціями. Вони стають йому звичними, рідними. Дитині важливо відчути і красу класичної музики, накопичити досвід її сприйняття, розрізнити зміну настроїв, прислухатися до звучання різних музичних інструментів, навчитися сприймати і старовинну, і сучасну музику, як «дорослу», так і написану спеціально для дітей.
Для слухання слід відбирати твори, в яких виражені почуття, доступні для дитячого сприйняття. Це повинні бути невеликі або фрагменти з яскравою мелодією, що запам'ятовується ритмом, барвистою гармонізацією, оркестровкою і більш скромна за виразним засобам, але викликає відчуття захоплення старовинна музика.
Музичне виховання в домашніх умовах проходить індивідуально. Дитина повинна відчувати себе захищеним, коханим, знаходитися в насиченому позитивни/Files/images/muz/P1080716.JPG/Files/images/muz/Изображение 062.jpg/Files/images/muz/P1010170.JPG/Files/images/muz/P1010136.JPGми емоціями оточенні.


Кiлькiсть переглядiв: 44