/Files/images/fizruk/8_3.png

Десять порад батькам


Порада 1. Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, ні в якому разі не виявляйте свою зневагу до фізичного розвитку. Приклад дорослих у цьому питанні надзвичайно важливий. Як ви ставитеся до фізичної культури, так буде ставитися до неї і ваша дитина. Часто дитина живе під вантажем заборон: не бігай, не шуми, не кричи голосно. А обмеження потреби в самовираженні найболючіше б'є по самооцінці і активності зростаючої людини. «Чому ти не робиш зарядку? Чому так довго сидиш перед телевізором? Чому так пізно лягаєш спати?» - Все це порожній звук для дитини. Батьки повинні добре знати потреби і можливості своєї дитини і як можна повніше враховувати їх.

Порада 2. Висока самооцінка – один із потужних стимулів для дитини виконувати будь-яку роботу, будь то домашнє завдання або ранкова гігієнічна гімнастика. Всіляко підтримуйте у своїй дитині високу самооцінку – заохочуйте будь-яке його досягнення, і у відповідь ви отримаєте ще більше старання. На заняттях фізичною культурою необхідно витримувати єдину «лінію поведінки» обох батьків – не повинно бути протилежних розпоряджень (мама – «вистачить бігати»; тато – «побігай ще хвилин п'ять»). Якщо це відбувається, ні про яке позитивне ставлення дитини до фізкультури просто не може бути й мови.

Порада 3. Спостерігайте за поведінкою і станом своєї дитини під час занять фізичними вправами. Іноді батьки не можуть зрозуміти, чому дитина вередує, не виконує, здавалося б, елементарних розпоряджень батьків. Причиною можуть бути і втома, і якесь приховане бажання (наприклад, дитина хоче швидше закінчити заняття фізкультурою, щоб подивитися цікаву телепередачу). Постарайтеся зрозуміти причину його негативних реакцій. Не шкодуйте часу і уваги на те, щоб встановити з ним душевний контакт.

Порада 4. Ні в якому разі не наполягайте на продовженні тренувального заняття, якщо з якихось причин дитина цього не хоче. Потрібно, насамперед, з'ясувати причину відмови, усунути її і тільки після цього продовжити заняття.

Порада 5. Не сваріть власну дитину за тимчасові невдачі. Дитина робить тільки перші кроки в невідомому для нього світі, а тому він дуже болісно реагує на те, коли інші вважають його слабким і невмілим. Особливо гостро це проявляється, якщо батьки не знають, як дати дитині зрозуміти, що вони поважають його почуття, бажання й думки.

Порада 6. Важливо визначити індивідуальні пріоритети дитини у виборі фізичних вправ. Практично всім дітям подобаються рухливі ігри, але бувають і виключення. Наприклад, дитина хоче наслідувати своєму улюбленому герою книги або кінофільму, але якихось якостей, йому не вистачає. У цьому випадку не дивуйтеся, якщо ваша дитина раптом попросить купити йому гантелі або навісну поперечину для підтягування.

Порада 7. Не міняйте дуже часто набір фізичних вправ. Якщо комплекс дитині подобається, нехай він виконує його як можна довше, щоб міцно засвоїти той чи інший навик, рух.

Порада 8. Важливо дотримуватися культури фізичних вправ. Ні в якому разі не повинно бути розхлябаності, недбалості, виконання аби як.

Порада 9. Не перевантажуйте дитину, враховуйте його вік. Ніколи не змушуйте дитину виконувати фізичні вправи, якщо він цього не хоче. Привчайте його до фізичної культури поволі, власним прикладом.

Порада 10. Три непорушних закони повинні супроводжувати вас у вихованні дитини: розуміння, любов і терпіння./Files/images/fizruk/66a6ace737617e9fa21ff8d768396fd6.jpg

Система педагогічних умов – створення спортивно-фізкультурного середовища

Ø використання різноманітного устаткування та інвентарю;

Ø формування дитячих інтересів до рухів та рухової діяльності;

Ø забезпечення рухової активності в процесі проведення організаційних форм фізичного виховання;

Ø організація самостійних ігор дітей у повсякденному житті;

Ø організація активного відпочинку дітей./Files/images/fizruk/dcde34.jpg

Інноваційні технології фізичного розвитку дошкільників

Особливе місце у формуванні дитини, як цілісної особистості посідає фізичний розвиток. Що слід зробити сучасному педагогу, щоб вирвати дитину з виру комп'ютерних ігор? Відповідь приходить сама собою. «Тільки в русі і через рух дитина розвивається, впізнає світ у його багатогранності, набуває нових умінь, гартує тіло», - стверджує великий дидакт Ян Амос Каменський. Отже, наше завдання, як педагогів небайдужого до фізичного зростання дитини-дошкільника, зробити заняття з фізкультури і інші форми фізичного виховання захоплюючими, неповторними, сучасними.

Охорона і зміцнення здоров'я, удосконалення функцій організму дитини, її повноцінний фізичний розвиток є невід'ємною частиною педагогічної роботи в дошкільному закладі. Однією з таких технологій є фітнес. Можливість займатися фітнесом не лише дорослим, а й дітям з'явилася порівняно недавно і одразу сподобалася багатьом охочим. Сьогодні фітнес широко використовують у дошкільних на­вчальних закладах як комплексну здоров'язбережувальну техноло­гію. Фітнес - досить популярний останнім часом вид фізичних на­вантажень. Та це не просто певні види фізичних вправ, а ціла наука, спрямована на формування механізмів рухової активності людини та вивчення її впливу на організм.

Метою занять фітнесом є форму­вання таких фізичних якостей, як сила, гнучкість, витривалість. Фіт­нес покликаний забезпечити людині гармонію психічного і фізично­го здоров'я.

Основними фітнес-програмами, за якими займаємося з дошкіль­никами, є:

· аеробіка;

· фітбол-аеробіка;

· степ-аеробіка;

· хореографія.

Кiлькiсть переглядiв: 16