«Діти люблять танці і часто самі вигадують їх відповідносвоїм настроям. Необхідно знайомити дітей з різними національними танцями, бо вони утворені драматичним нахилом народів. Національні танці – ціла поема, цілий комплекс гарних ритмічних жвавих рухів, які захоплюють дітей»
С. Русова

/Files/images/horeograf/20141219_123639.jpg

Івлієва Олена Миколаївна
Вища освіта, кваліфікація дошкільна освіта та сімейне виховання

Стаж хореографа 2 р.


/Files/images/horeograf/20151019_094127.jpg

Мета хореографічної освіти дітей від 3 до 6 років

Сформувати елементарні основи хореографічної культури.

Збалансувати в дитини фонд її бажань (інтереси, смаки, любов до мистецтва танцю, потреба у репродуктивно-продуктивному танцюванні, у викпнанні танців для себе і для інших тощо) і фонд її можливостей (музично-хореографічні здібності, уявлення про хореографічну діяльності, танцювальні навички, творчі уявлення, елементарні знання і поняття щодо мистецтва танцю).

Завдання хореогафічної освіти від 3 до 6 років

Виховні завдання:

- виховання здатності сприймати рухи за естетичними еталонами, відчувати естетичну виразність власних рухів (гармонія, краса, стрункість, узгодженість тощо);

- виховання бажання красиво виконувати танцювальні рухи, змінювати рухи, вигадувати і застосовувати варіанти танцювального руху у різноманітних життєвих ситуаціях;

- виховання сучасних естетичних еталонів щодо свого зовнішнього вигляду, важливих звичок в особистому житті (здорового і естетично красивого способу життя, прагнення сучасного ідеалу фізичної досконалості тощо).

Освітні завдання:

- набуття дітьми системи танцювальних навичок, а також творчих умінь успішного їх застосування як у хореографічній діяльності, так і у музичній, фізкультурній, у повсякденному особистому житті;

- закладання основ танцювальності, правильного виконання танцювальних рухів, емоційно та інтелектуально спрямованого засвоєння елементарної техніки танцювальних рухів і танців, набуття культурних рухів;

- формування у дітей уміння спілкуватися за допомогою танцювальних рухів (вітатися, прощатися, радіти разом, плескаючи в долоні, взаємодіяти у парі й гурті в парно-масових танцювальних фігурах і танцях тощо).

Розвивальні завдання:

- формування правильної постави (струнка, підтягнута, легка, естетично-виразна, індивідуально-комфортна, природна), що проявляється у процесі хореографічних, музичних, фізкультурних занять і у повсякденному поводженні дитини;

- розвиток функціональних властивостей дихальної, серцево-судинної, секторної, нервової системи, фізичних якостей (спритність, гнучкість, сила, рівновага, координація, орієнтування у просторі, витривалість).

Заняття танцем стимулюють дитину у прагненні бути зовні стрункою, підтягнутою, красивою. Через танцювальні па виховуються уміння граційно і витончено рухатися, шляхетно поводитися, задовольняються естетичні потреби та інтереси, виховуються естетичні почуття і смаки, ціннісне ставлення до мистецтва, до оточуючого світу і людей. У дитини виробляється почуття гармонії в собі як єдності внутрішньої і зовнішньої краси.

/Files/images/horeograf/20151112_101723.jpg

/Files/images/horeograf/20151112_101846.jpg

/Files/images/horeograf/DSC_0291.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0293.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0406.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0401.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0310.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0307.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0298.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 67