• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Школа Гуманної педагогіки Ш.Амонашвілі

/Files/images/gumanna_ped/a998222-6fbc6b1-images.jpg Всеукраїнська культурно-освітня асоціація Гуманної Педагогіки розробила Програму дослідно-експериментальної роботи «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки» та ініціювала її проведення в середніх загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах України.

Асоціація надає методичну та практичну допомогу навчальним закладам у підготовці документів та проведенні експерименту, підготовці звітних матеріалів; проводить відповідні семінари та консультації. Науковий керівник-керівник проекту - Станіслав Леонідович Крук проводить відповідні консультації та семінари.

За детальною інформацією перейдіть на офіційний сайт Всеукраїнського громадського об'єднання http://gumanpedagog.org.ua/

Адміністрація ДНЗ (ЦРД) "Росинка" вирішла долучитися до дослідно-експериментальної роботи, подала клопотання до Відділу освіти Києво-Святошинського РДА.

Згідно наказу Міністерства освіти №832 від 15.07.2016 року "Про розширення бази для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою "Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в дошкільному навчальному закладі" ДНЗ (ЦРД) "Росинка" Вишневої міської ради отримав статус експериментального навчального закладу.

Експеримент в ДНЗ (ЦРД) "Росинка" розпочав свою ходу з 7 червня 2016 року. Група педагогів взяли активну участь у авторському семінарі кандидата педагогічних наук, доцента Крука Станіслава Леонідовича "Методологічні основи гуманної педагогіки і отримали
сертифікати:
1.Самойленко О.О.
2. Філенко О.В.
3.Назаренко О.А.
4. Омельченко К.В.
5.Очередько А.В.
6. Кисленко Н.В.
7. Телешун О.М.
10. Джерелейко О.А.
/Files/images/gumanna_ped/e4d77695.jpg
Відповідно до наказу ДНЗ (ЦРД) "Росинка" Вишневої міської ради "Про початок проведення дослідно-експериментальної роботи за темою "Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в дошкільному навчальному закладі" від 09.09.2016 року № 32 у дошкільному навчальному закладі "Росинка" створено творчу групу.
В групу входять педагоги:

1. Самойленко О.О. - вихователь-методист,
2. Філенко О.В. - вихователь,
3. Назаренко О.А. - фізичний інструктор,
4. Соколова І.А. - фізичний інструктор,
5. Марущак З.В. - вихователь середньої групи,
6. Джерелейко О.А. - вихователь молодшої групи,
7. Омельченко К.В. - вихователь старшої групи,
8. Івлієва О.М. - вихователь старшої групи,
9. Телешун О.М. - вихователь старшої групи,
10.Чумак Т.І. - практичний психолог,
11. Очередько А.В. - практичний психолог,
12. Кисленко Н.В. - вихователь.

"Дитина постала переді мною як сутність духу і природи зі своїм безмірним багатством і безмежними можливостями.
Я зрозумів, що доля освіти вибудовується розумом і серцем учителя"

Шалва Амонашвілі

Перший захід у ДНЗ (ЦРД) "Росинка" був побудований на ознайомленні з Гуманною педагогікою і особливому значенні вихователя, як "творця дитячих душ" у гуманному вихованні дітей дошкільного віку.
Самойленко О.О. провела педагогічні читання "Повернемося обличчям до дитини".

Розповіла про необхідність впровадження гуманної освіти в дошкільні навчальні заклади і навела об’єктиві причини, а саме:

по-перше, динамічний розвиток українського суспільства, потребує формування в людині не стільки типового, скільки індивідуального;

по-друге, специфіка сучасної взаємодії та спілкування з дошкільниками вимагає від педагогів використання нових підходів та методів, які спрямовані на розвиток потенціальних можливостей особи;

по-третє, дошкільний заклад не може залишатися осторонь демократичних перетворень в державі, а тому гостро потребує гуманізації стосунків дорослих та дітей, демократизації її життєдіяльності.

Саме зараз необхідно говорити про гуманну педагогіку. Гуманізм – за визначенням – людяність. Це не просто доброта, чуйність, милосердя. Вихователь, педагог тут має проявити волю і сміливість.

Більшість педагогів відштовхують дитину від себе. У кожного педагога живе бажання володарювати. Як це подолати?

Треба вирощувати педагогів і удосконалювати не програму, а самого педагога. Сучасному поколінню дітей потрібні сучасні вихователі. Сучасні не за традиціями моди та зовнішністю, а люди з новим мисленням, свідомістю, які зможуть зрозуміти та прийняти дітей. Ми повинні розширити нашу свідомість, наше уявлення про дитину, про її виховання, бо діти – це наше майбутнє, наша мрія, наша мета.

Гуманна педагогіка:

- пропонує творчий пошук системи співробітництва;

- звернена в першу чергу на облагородження душі дитини, а знання мислиться як необхідна умова творчості, творення блага;

- приймає й вбирає дитину цілком такою, як вона є;

- виховує дітей самим життям;

- діалогічна;

- йде шляхом творчості й інновацій, тому далека від консерватизму;

- вважає основою духовну субстанцію.

Є три заповіді сутності гуманної педагогіки:

- вірити в дитину, її безмежність…

- вірити в себе, в свою вчительську іскру, «я вчитель від Бога».

- вірити у велику силу гуманної педагогіки.

З педагогами було проведене анкетування з даної теми.

/Files/images/gumanna_ped/20160909_111309.jpgДля старших дошкільників, педагогами творчої групи, організовано та проведено спортивну розвагу "Королівство чарівних м'ячів".

У ході розваги, педагоги формували доброзичливі взаємини між дітьми та персонажами, вчилися домовлятися, дотримуватися елементарних правил спільної гри, прилучали до багатства моральних та естетичних почуттів і взаємин.

13 - 14 жовтня у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, педагоги прийняли участь у навчальному семінарі на тему

"Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки"

Навчальний семінар проводили:

Амонашвілі Шалва Олександрович – автор освітньої системи «Гуманна педагогіка», науковий керівник дослідно-експериментальної роботи, доктор психологічних наук, професор, академік, іноземний член Національної академії педагогічних наук України, почесний президент Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки.

Амонашвілі Паата Шалвович – науково-методичний керівник дослідно-експериментальної роботи, директор дитячої художньої студії та дитячого садка «Басті Бубу» (м. Тбілісі), президент Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки.

Крук Станіслав Леонідович – керівник проекту дослідно-експериментальних робіт у середніх та дошкільних навчальних закладах України, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Центру інноваційної педагогіки та психології, доцент кафедри практичної психології та педагогіки Хмельницького національного університету, президент Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки.

Гаврилькевич В’ячеслав Костянтинович – науковий консультант дослідно-експериментальної роботи, кандидат психологічних наук, доцент, заступник директора Центру інноваційної педагогіки та психології, доцент кафедри практичної психології та педагогіки Хмельницького національного університету, голова Хмельницького обласного центру Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки. Усі педагоги отримали сертифікати.

/Files/images/gumanna_ped/WJlyAtswj1Q.jpg

Педагоги творчої групи придбали та ознайомилися з виданнями Ш.О. Амонашвілі:

1. Поспішайте, діти, будемо вчитися літати!
2. Чому не прожити нам життя героями духу?
3. Істина школи.
4. Як любити дітей?
5. У "чаші" дитини сяє зародок зерна культури.
6. Посмішко моя, де ти?
7. Школа життя.
8. МАНІФЕСТ гуманної педагогіки.
9. Лицар гуманної педагогіки.
10. Кожний для мене учитель.
11. Учитель, вдохнови меня на творчество!

Література зберігається у кабінеті вихователя-методиста та рекомендована для ознайомлення усим педагогам дошкільного навчального закладу.

Закликаємо вас до єднання навколо "Маніфесту" і співробітництва в оздоровленні та оновленні освітнього світу, щоб кожна Дитина:

- виховувалася Людиною Благородною та Великодушною,
- розвивалася духовно і морально,
- оволодівала знаннями, що розширюють її свідомість і ведуть до творчості та творення блага,
- вчилась виражати, берегти та стверджувати в житті свою вільну волю,
- любила Батьківщину, цінувала та бережно ставилася до багатовікової культури свого народу і людства.

МАНІФЕСТ гуманної педагогіки (КОДЕКС ЧЕСТІ та служіння учителя) сторінка 8

/Files/images/DSCN2684.JPG
18 жовтня, Назаренко Олена Анатоліївна та Соколова Інна Анатоліївна, фізичні інструктори провели спортивну розвагу до Дня Захисника Вітчизни.
Метою спортивної розваги стало - формування уявлення дітей про захист Батьківщини, закріпити знання дітей про військові професії та роль козаків у захисті України у давні часи; виховувати патріотизм та любов до рідного краю.

Треба бути вічними учнями, і чому і в кого нам навчатися?

Треба бути вічними учнями тому, що духовному вдосконалюванню немає межі, а життя коротке, і нам потрібно встигнути досягти більшого. Нам потрібно навчатися таїнству: віддавати якомога більше, щоб удосконалювання наше досягло теж вищого рівня.

Ш. Амонашвілі

3 листопада творча група провела педагогічне читання за темою "Школа життя за філософією Шалви Амонашвілі".

План
1. Аналіз проведеного анкетування педагогів по гуманному вихованню.
2. Життєвий шлях педагога-новатора Ш. Амонашвілі – Марущак З.В.
3. Авторські видання Ш. Амонашвілі, перегляд літератури. Івлієва О.М.
4. Українські педагоги класики. Телешун О.М., Соколова І.А.
5. Умови розвитку особистості дитини дошкільного віку. Філенко О.В.
6. Якими Ви бачите дітей та молодь ХХІ століття? Назаренко О.А.
7. Гра, як засіб гуманного виховання дітей дошкільного віку. Кисленко Н.В., Омельченко К.В., Джерелейко О.А.
8. Морально-етична вікторина. Практичні психолого Чумак Т.І., Очередько А.В.

/Files/images/vlva/fVwX0NPIXUQ.jpg 27 листопада Івлієва Олена Миколаївна разом з дітьми старшої групи показали театралізовану виставу для дітей, батьків та педагогічного колективу за твором В.О. Сухомлинського "Хризантема та Цибулинка".
Готуючи театралізовану виставу, Олена Миколаївна ставила перед собою основну мету - розвивати уміня співпереживати, радіти, жаліти героїв казки, відгукуватися на їх проблеми.

/Files/images/gumanna_ped/uE5Im9Gxkvs.jpg 15 грудня педагоги відвідали Київську Студію гуманної педагогіки та прийняли активну участь у засіданні на тему "Механізми переходу сучасної початкової школи до школи гуманної педагогіки".

/Files/images/mikolay/_EULZQC6tI8.jpg
"У надвечір'ї Святого Миколая" театралізовану виставу підготували та показали Кисленко Наталія Вікторівна з дітьми старшої групи.
У дошкільнят через звичаї та традиції українського народу виховується любов до Батьківщини, народної пісні, рідної мови.


Виховання у цей несвітлий час є спасінням душ підростаючих людей.

Треба твердо знати, що у цьому служінні немає перепочинку і не можна послаблювати пильність.
МАНІФЕСТ гуманної педагогіки ст.15

/Files/images/vlva/image-0-02-05-d1b0057208dc85f6935cfda3600fc734ef938230b231653cc42e1f18eb0c918d-V.jpgУ дошкільному навчальному закладі діти старших груп відсвяткували Різдво Христове.

Івлієва Олена Миколаівна з дітьми старшої групи підготували театралізовану виставу. Через цікаве дійство вихователь розвивала уміння у дошкільнят переживати, жаліти героїв, відгукуватися на їх проблеми та вчила пропонувати свою допомогу. У ході свята дітлахи використовували ввічливі слова, невербальні засоби. Олена Миколаївна виховувала цікавість до національного християнського свята Різдва Христового.

Відкрите заняття "Людина починається з добра" для педагогів та батьків підготували і провели вихователі середньої групи Шинкарецька Людмила Іванівна, Данилова Марія Миколаівна. Вихователі у ході заняття формували уявлення дітей про моральні якості людини: доброту, чуйність, турботливість, сприяли прояву цих якостей у повсякденному житті.

/Files/images/shinkaretska/20170125_095006.jpg

14 лютого в ДНЗ (ЦРД) «Росинка» відбулось засідання РМО вихователів раннього та молодшого дошкільного віку з теми: «Створення ігрового середовища в групах раннього та молодшого віку на засадах гуманної педагогіки».

/Files/images/rmo/20170214_100900.jpg


Виховання стане переможним, якщо воно буде спрямоване на розкриття духовного багатства Дитини.
МАНІФЕСТ гуманної педагогіки ст.15

15 лютого педагог творчої групи, Кисленко Н.В., провела свято-розвагу "Стрітення" для дітей середнього та старшого дошкільного віку.

/Files/images/kislenko/20170215_103259.jpg

Наталія Вікторівна своїм заходом виховувала любов і бережливе ставлення до природи, повагу до звичаїв та традицій свого народу.

Учасники творчої групи відвідали чергове засідання Київської Студії гуманної педагогіки, яке відбулося 23 лютого у Будинку учителя на тему "Школа гуманної педагогіки - преображення в просторі любові"


Філенко Оксана Віталівна, Джерелейко Ольга Анатоліївна, Телешун Ольга Миколаївна, Марущак Зорина Василівна прослухали модератора заходу Хоменко Зінаїду.
/Files/images/gumanna_ped/g_Ruwz5Xyo8.jpg
7 березня в ДНЗ (ЦРД) "Росинка" відбувся авторський семінар «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки у дошкільних навчальних закладах», який провів Крук Станіслав Леонідович - керівник проекту дослідно-експериментальної роботи у дошкільних навчальних закладах України.

/Files/images/gumanna_ped/20170307_131155.jpg

9-10 березня, дошкільнята, вшанували пам'ять Т.Г.Шевченка

Телешун О.М. - учасник творчої групи, 9 березня, провела захід "Тарас Григорович Шевченко - великий Кобзар України" у якому виховувала повагу та шану до українського поета, любов до рідного краю та своєї Батьківщини.

/Files/images/teleshun/20170309_101116.jpg

10 березня, біля пам’ятника Кобзаря у місті Вишневому, зібрались усі старші та середні групи нашого дошкільного закладу, щоб віддати шану цьому видатному українському поету, художнику, філософу. Память Тараса Григоровича вшанували декламуванням віршів та покладанням квітів.

/Files/images/teleshun/Zu3UF0jQO0g.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 264