План заходів роботи з дітьми під час проведення
«Тижня безпеки дитини»
«Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку"
з 17 по 21 жовтня 2016 року

День тижня

Вікові групи дітей

Молодша

Середня

Старша

Перший день — «Вогонь знайомий і чужий»

Тема: «Сірники – не іграшки»

Дид.гра «Добре – погано»

Заняття з малювання «Вогнище»

Бесіда «Користь та небезпека від вогню»

Дидактичні ігри: «Опиши картинку» (призначення предме-тів побуту), «На що це схоже?» (відгадування предметів, призначених для пожежогасіння після словесного опису), «Збери пожежну машину»

Тема: «Професія пожежники»

Дид.гра «Кому що потрібно?»

Заняття з конструювання «Пожежна машина»

Дидактичні ігри: «Горить - не горить», «Що у кого?», «Що потрібно пожежникам для роботи?», «А що у тебе?» (картинки з предметами побуту)

Рухлива гра «Пожежники на навчанні»

Інсценізація казки «Кицин дім»

Тема: «Вогонь друг – вогонь ворог»

Вірш В.С. Загороднюка «Його величність сірничок»

Дид.гра «Повідом про пожежу»

Сюжетно-рольова гра «Пожежники»

Заняття «Щоб вогонь не завдав біди, будь обережним з ним завжди!»

Малювання «Пожежа в лісі»

Дидактичні ігри: «Закінчи фразу», «Можна - не можна?», «Хто кому телефонував при пожежі?», «Що потрібно пожежникам для роботи?»

Рухливі ігри: «Юні пожежники», «Хто швидше загасить вогонь?»

Другий день – «Безпека в побуті»

Тема: «Про сірого Вовка та нерозумних козенят»

Л-ра «Веселі уроки безпеки для слухняних хлопчиків та дівчаток» (ст. 14-15)

Тема: «Я вмію гратись сам»

Розповідь-бесіда «Не сідай до чужої машини»

Л-ра «Веселі уроки безпеки для слухняних хлопчиків та дівчаток» (ст. 72-73)

Дид.гра «Свої та чужі»

Тема: «Іноді гра не доводить до добра»

Л-ра «Художнє слово» Оповідання про невідомого героя С.Маршак ст. 281

Вікторина-гра «Школа допомоги у надзвичайних ситуаціях»

Третій день — «Безпека в природі» (безпека праці)

Тема: «Про чисту та брудну воду»

Настільно-театральна гра «Мойдодир»

Л-ра «Веселі уроки безпеки для слухняних хлопчиків та дівчаток» (ст. 22)

Тема: «Не чіпляйся до чужого собаки!»

Л-ра «Веселі уроки безпеки для слухняних хлопчиків та дівчаток» (ст. 46)

Обігрування ситуації

«До природи не неси шкоди»

Батьківський всеобуч «Бесіда компетентної людини» (зустріч з медичною сестрою)

Тема: «Природа – мати, коли ти добре знаєш її»

Розглядання серії картинок про стихійні лиха (гроза, аварія тощо)

і

Гра – лабіринт «Допоможи їжачкам вибратися з небезпеки»

Заняття з мовленнєвого спілкування: складання розповідей за серією картинок про стихійні лиха.

Рухливі ігри «З купини на купину», «Повінь» (лазіння по драбині)

Сюжетні ситуативні ігри спрямовані на вироблення навичок поведінки дитини в різних ситуаціях.

Четвертий день —

«Діти і вулиця»

Тема: «Машини на нашій вулиці»

Заняття «Як перейти вулицю?»

Конструювання «Вузька дорога»

Бесіда «Машини на нашій вулиці»

Дидактичні ігри: «Розкажи про транспорт» (порівняння легко-вої і вантажної машин), « «Збери кубики в кузов», «Хто де їде, хто де йде?»

Рухливі ігри: ,«Горобчики і автомобіль», «Поїзд», «Літак

Цільова прогулянка до проїжджої частини вулиці.

Тема: «Безпечні та небезпечні вулиці і дороги»

Конкурс малюнків «Безпека на дорозі»

Бесіда«Як ми граємось на вулиці»

Дидактичні ігри:«На чому люди їздять?», «Як правильно вчинити?», «Розкажи про картинку» (складання описових розповідей про машини спеціального призначення)

Рухливі ігри: «Знайди свій знак», «Кмітливі пішоходи», «Зберемо світлофор»

Моделювання ситуації «Червоне світло застало посеред дороги»

Тема: «Правила та безпека дорожнього руху»

Заняття з ліплення"Я ліплю із пластиліну дядю Стьопу і машину" (передавати свої враження від літературного твору в ліпленні)

Бесіди: «Автомобіль і довкілля» Цільова прогулянка до зупинки пасажирського транспортуСюжетно-рольова гра «Регулю-вальник»

Дидактичні ігри: «Друже, світлофор!», «Продовж думку» (перевірка знань про правила дорожнього руху)

Семінар-практикум з батьками та дітьми «Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку»

Соціальний педагог Самойленко О.О.

П’ятий день — « Допоможи собі і другу»

Бесіда «Чистота та гігієна».

Гра «Лікарня»

Бесіда за змістом вірша «Коли киця сміється, а коли сердиться?»

Дидактичні ігри: «Вилікуємо ведмедика», «Добре - погано, «Можна - не можна», «Тварини та поводження з ними» (з «чарівним мішечком» та предмет-ними картинками), «Одягнемо ляльку на прогулянку».

Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Кіт та миші», «Пастух і стадо», «Бджілки до вулика»

Бесіда «Швидка допомога».

Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

Л-ра «Веселі уроки безпеки для слухняних хлопчиків та дівчаток» (ст. 6)

Тема: «Як поводитися під час їжі»

Ознайомлення з віршем «Попереджали ми Оксанку»

Бесіда «Правила надання першої допомоги».

Сюжетно-рольова гра «Доктор Айболить»

Л-ра «Веселі уроки безпеки для слухняних хлопчиків та дівчаток»

(ст. 16)

Вистава для дітей всіх вікових груп «Як півник курчатко повчав»

/Files/images/objd/4.jpg/Files/images/objd/206.jpg/Files/images/objd/18_новый размер.jpg/Files/images/objd/telefoni_znay_oci1.jpg/Files/images/objd/66.gif/Files/images/objd/pozhezha.jpg/Files/images/objd/img46.jpg/Files/images/objd/hqdefault.jpg/Files/images/objd/120441_w640_h640_cid1909_pid40189.jpg/Files/images/objd/1241.jpg/Files/images/objd/1233404441_Untitled-1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 264