20 жовтня практичні психологи Тетяна Іванівна та Алла Василівна провели семінар практикум для педагогів дошкільного закладу на тему " Маленькі діти - велике поле для творчості"

В. Сухомлинський зазначав: «Кожна дитина не тільки сприймає, але й малює, творить, створює. Те, як дитина бачить світ - є своєрідною художньою творчістю.

Що ж таке творчість и як її розвивати? Відповідь на це запитання практичні психологи шукали разом з вихователями.

Завдання1

На столі розкладено конструктор, пластилін, папір, фломастери, ножиці, проволока, картон, тканина. Завдання було таким: виготовити коло з будь-якого матеріалу, який лежить на столі. Матеріал для роботи був різним, тому і кожне коло було несхоже одне на одне. Усім педагогам довелося докласти чимало зусиль, щоб зі свого матеріалу виготовити заданий предмет, але кожен впорався із завданням, хоча і по-різному.

Проведемо паралель: діти мають різні індивідуальні особливості не за власним бажанням і відбором, а вже за успадковані від своїх батьків. Педагогу треба докласти своїх зусиль та професійної майстерності, знайти ефективні засоби, щоб допомогти кожній дитині без винятку розвивати свої природні можливості в повній мірі.

Практичні психологи, також, запропонували такі завдання:

  1. «Домалюй»;
  2. «Казка» - педагоги розвивали свою творчість, за допомогою складання нових казок;
  3. «Витвір мистецтва» - педагоги творили з природнього та покидькового матеріалу.


    Вихователі усі завдання виконували з задоволенням та зацікавленістю, творчо підходили до кожного завдання.

/Files/images/psihologi/20161020_133244.jpg

/Files/images/psihologi/20161020_140113.jpg

/Files/images/psihologi/wf8iUU0H8rU.jpg

/Files/images/psihologi/20161020_135247.jpg

/Files/images/psihologi/20161020_135015.jpg

/Files/images/psihologi/20161020_134236.jpg

/Files/images/psihologi/5w0v43Z0yqs.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 28