Відповідальним за організацію методичної роботи в ДНЗ (ЦРД) «Росинка» є Голубець Оксана Петрівна вихователь-методист.

Головне наше завдання – формувати особистість. Адже Дитина …

/Files/images/6260.jpgмов чиста книга, і ми педагоги, батьки (тут немає непричетних), повинні серйозно замислитися: що ми напишемо в цій книзі життя? Чи стане кожна її сторінка важливою й цікавою, чи залишиться чернеткою з покресленими й заплямованими сторінками?.. Чи завалимо ми її чисту, відкриту душу сміттям і брудом, брутальністю й злобою, чи наповнимо красою, теплом, любов’ю? Все те, що понесе вона в життя, залежить від нас.

Науково - методична робота в ДНЗ(ЦРД) «Росинка» будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Кількісний склад педагогічного колективу становить:

· Завідувач ДНЗ (ЦРД) -1

· Вихователь-методист - 1

· Інструктор з фізичної культури - 2

· Вчитель англійської мови-1

· Музичний керівник - 1

· Соціальний педагог -1

· Практичний психолог - 2

· Логопеди - 2

· Хореограф - 2

· Керівник гуртка «Талановиті пальчики» - 1

· Інструктор з плавання -2

· Вихователі вікових груп – 20.

/Files/images/PS148873.JPG

У дошкільному закладі діє методичний кабінет - інформаційно-аналітичний центр навчально-виховної роботи з докладним банком інформації, яка оптимально охоплює дані про діяльність педагогічного та дитячого колективів.

Це консультаційний центр, де педагоги можуть ознайомитись з матеріальною базою, творчими надбаннями, отримати компетентну та ділову пораду, консультацію, рекомендацію. Значна робота проведена в плані добору та систематизації матеріалів методкабінету. Сьогодні методичний кабінет є центром методичної служби, творчою лабораторією дошкільного закладу.

/Files/images/IMG_8285.JPG

До послуг педагогів інформаційні стенд"Методичне джерельце", "наші інновації", тематичні папки з різних розділів програми, зразки дидактичних посібників, упорядкована картотека літератури, статей, інновацій, передового досвіду.

Під час оформлення та обладнання методичного кабінету витримані такі вимоги:

• відповідність оформлення сучасним вимогам до навчально-виховного процесу;

• поповнення матеріалу відповідності до вимог програми, сучасних інноваційних технологій;

• логічна послідовність і чіткість у розташуванні матеріалів, доступність для використання.

Проведені заходи з педагогами та дітьми дали змогу зробити висновок, що колектив ефективно впроваджує в практику роботи різноманітні нетрадиційні форми фізкультурно-оздоровчої роботи, шукає шляхи підготовки до реалізації базового компонента.

В ДНЗ (ЦРД) зібрано багато матеріалів з даних тем :

• рекомендації щодо організації роботи з дітьми, що мають відхилення у фізичному розвитку;

• комплекси ранкової гімнастики, фізкультурні свята, розваги.

Робота ведеться в наступних напрямках:

• оздоровчо-профілактична;

• зміцнення здоров'я дитини через отримання фізичного навантаження;

• валеологічна освіта;

• екологічне виховання.

Кожний рік колектив розглядає питання оздоровлення, виховання здорової дитини, профілактики захворювань з різних позицій на педагогічних радах, семінарах, у роботі з батьками. І кожний рік виникають нові проблеми, міняються підходи, розробляються нові технології.

Розв'язуючи з педагогами ту чи іншу проблему, особливу увагу звертають на питання збереження, зміцнення фізичного та психічного здоров'я дитини.

Відмінною рисою методичної роботи закладу є прагнення до постійного вдосконалення професійної майстерності педагогів, реалізації їх творчого потенціалу, які спрямовані на розвиток навчання і виховання дитини в дитячому садку активно працюють творчі групи.

Завдяки активній діяльності методичної служби педагоги закладу друкують свої напрацювання в фахових журналах «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дитячий садок». Вихователь-методист Голубець О.П. стала переможцем конкурсу, який проводив журнал «Дошкільне виховання» у номінації «Ліричне фото».

/Files/images/IMG_9478.JPG/Files/images/CAM00417.jpg/Files/images/PS049879.JPG/Files/images/DSC01839.JPG/Files/images/DSC01813.JPG/Files/images/IMG_9457.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 57