Гурток "Комп'ютерна грамотність".

Керівник Філенко Оксана Віталівна.

Освіта вища, педагогічна, стаж керівника гуртка 1 рік.
/Files/images/komp/DSC00061...JPG
Відомо, який вплив на інтелектуальний, емоційний та фізичний розвиток дитини має предметно-ігрове середовище. Як його невід’ємний елемент дедалі ширше застосовуються нові інформаційні технології, в основі яких – комп’ютерна техніка. Використання комп’ютерної техніки в навчально-виховному процесі позитивно впливає на загальний розвиток дітей. Тож комп’ютер має входити в життя малечі через гру, конструювання, художню творчість та інші види символіко-моделювальної діяльності. Як показують дослідження у дитини до п’яти років повністю розвивається символічна функція наочно-образного мислення, що є основним показником рівня розумового розвитку малюка в цьому віці. Саме тому, вже починаючи із старшого дошкільного віку, дитина здатна свідомо обирати спосіб дії, сприймати особливі умови, пропоновані комп’ютерною технологією.
Працюючи на комп’ютері, малюк має справу з наочними екранами образами, які він наділяє символічним, ігровим значенням, переходячи в такий спосіб від звичних практичних дій з предметами до дії з ними в образному плані. Засвоєння комп’ютерної техніки в дошкільнят формує передумови теоретичного мислення, що характеризується усвідомленим вибором способу дії для розв’язання поставленого завдання. До того ж діти, які володіють комп’ютерною технологією, більше підготовлені до мислительної діяльності, розвиток якої є запорукою успішного навчання в школі.
Застосування в дошкільному вихованні нових інформаційних технологій в органічному поєднанні з традиційними засобами виховання сприяє підвищенню загальної якості виховання, розвитку творчої особистості. Але тут визначальним є компетентність вихователя щодо предмета навчання й застосування ним методів та засобів, а також розвивальний зміст комп’ютерних програм.
Комп’ютер сам собою не відіграє жодної ролі за відсутності загальної концепції його використання в дошкільній освіті, програмно-методичного забезпечення, яке відповідає завданням розвитку, виховання і навчання дитини та її психофізіологічним можливостям.
/Files/images/komp/Изображение 270.jpg/Files/images/komp/Изображение 129.jpg/Files/images/komp/Изображение 257.jpgОтже, комп’ютер – це насамперед засіб діяльності дитини. Тому, організовуючи ознайомлення дошкільнят з комп’ютерними технологіями. Педагог ставить в центрі уваги саму дитину та необхідність її гармонійного розвитку. Саме ці орієнтири націлюють педагогів на комплексну реорганізацію умов перебування дитини в дошкільному закладі.
/Files/images/komp/Изображение 146.jpg


Завдання на навчальний рік:
ознайомити та навчити користуватися дітей старших груп зі складовими комп’ютера: клавіатура, мишка, монітор, системний блок, колонки, принтер, сканер, робочий стіл та можливості комп'ютера.


Дошкільники пізнають про можливості комп’ютера. За допомогою нових інформаційних технологій діти ознайомляться з сонячною системою. Розглянуть землю як планету. Через цікаві заняття діти розглянуть карту України, природу своєї Батьківщини.
/Files/images/komp/Изображение 155.jpg/Files/images/komp/Изображение 149.jpg/Files/images/komp/Изображение 245.jpg

Мета заняття: через ігрові сюжети навчити користуватися складовими комп’ютера, розширити поняття про можливості комп’ютера, навчити працювати за комп’ютером. Грати в ігри за вказаними правилами. Розширити кругозір дітей про навколишнє середовище. Поповнити словниковий запас новими словами.
Для кращого запам’ятовування, на кожному занятті діти читають та розфарбовують надруковані нові слова, з якими ознайомились на занятті.
Заняття з комп’ютерної грамотності розвивають пам'ять, образне мислення, логічне мислення, моторику рук, увагу та посидючість, вчать працювати з підручником, виховують користувача готового до культурного, здорового використання обчислювальної техніки.

/Files/images/komp/IMG_2980.jpg

Заняття проводяться по 15 – 20 хвилин, з дітьми старших груп.

Кiлькiсть переглядiв: 233