«Діти люблять танці і часто самі вигадують їх відповідносвоїм настроям. Необхідно знайомити дітей з різними національними танцями, бо вони утворені драматичним нахилом народів. Національні танці – ціла поема, цілий комплекс гарних ритмічних жвавих рухів, які захоплюють дітей.»

С. Русова

/Files/images/DSC00200.JPG

Мета хореографічної освіти дітей від 3 до 6 років

Сформувати елементарні основи хореографічної культури.

Збалансувати в дитини фонд її бажань (інтереси, смаки, любов до мистецтва танцю, потреба у репродуктивно-продуктивному танцюванні, у викпнанні танців для себе і для інших тощо) і фонд її можливостей (музично-хореографічні здібності, уявлення про хореографічну діяльності, танцювальні навички, творчі уявлення, елементарні знання і поняття щодо мистецтва танцю).

Завдання хореогафічної освіти від 3 до 6 років

Виховні завдання:

- виховання здатності сприймати рухи за естетичними еталонами, відчувати естетичну виразність власних рухів (гармонія, краса, стрункість, узгодженість тощо);

- виховання бажання красиво виконувати танцювальні рухи, змінювати рухи, вигадувати і застосовувати варіанти танцювального руху у різноманітних життєвих ситуаціях;

- виховання сучасних естетичних еталонів щодо свого зовнішнього вигляду, важливих звичок в особистому житті (здорового і естетично красивого способу життя, прагнення сучасного ідеалу фізичної досконалості тощо).

Освітні завдання:

- набуття дітьми системи танцювальних навичок, а також творчих умінь успішного їх застосування як у хореографічній діяльності, так і у музичній, фізкультурній, у повсякденному особистому житті;

- закладання основ танцювальності, правильного виконання танцювальних рухів, емоційно та інтелектуально спрямованого засвоєння елементарної техніки танцювальних рухів і танців, набуття культурних рухів;

- формування у дітей уміння спілкуватися за допомогою танцювальних рухів (вітатися, прощатися, радіти разом, плескаючи в долоні, взаємодіяти у парі й гурті в парно-масових танцювальних фігурах і танцях тощо).

Розвивальні завдання:

- формування правильної постави (струнка, підтягнута, легка, естетично-виразна, індивідуально-комфортна, природна), що проявляється у процесі хореографічних, музичних, фізкультурних занять і у повсякденному поводженні дитини;

- розвиток функціональних властивостей дихальної, серцево-судинної, секторної, нервової системи, фізичних якостей (спритність, гнучкість, сила, рівновага, координація, орієнтування у просторі, витривалість).

Заняття танцем стимулюють дитину у прагненні бути зовні стрункою, підтягнутою, красивою. Через танцювальні па виховуються уміння граційно і витончено рухатися, шляхетно поводитися, задовольняються естетичні потреби та інтереси, виховуються естетичні почуття і смаки, ціннісне ставлення до мистецтва, до оточуючого світу і людей. У дитини виробляється почуття гармонії в собі як єдності внутрішньої і зовнішньої краси.

/Files/images/vlva/IMG_8816.JPG

Орієнтовний матеріал для молодшої групи

Хороводи:

· «Вперед чотири кроки»;

· «Казка чудесноя»;

· «Наш веселий хоровод»;

· «Навколо ялинки»

· «Ой приди весно»;

· «Вітерець і сніжинки»;

· «Ой у полі жито»;

· «Подоляночка».

Таночки:

· «Таночок з лялькою»;

· «Таночок з листячком»;

· «Таночок зайчиків»;

· «Сніговики»;

· «Сніжинки»;

· «Таночок з квітами»;

· «Зірочки».

Танцювальні етюди:

· «Три веселі зайчика»;

· «Буратіно – довгий ніс»;

· «Весела зарядка»;

· «Топни ніжка моя»;

· «Кукли – неваляшки».

Музично – рухливі забави:

· «Хвиля дружби»;

· «Передай вітання іншому»;

· «Веселі ножинята»;

· «Легкі ниточки»;

· «Потанцюємо як зайчик».

Орієнтовний репертуар для середньої групи

Хороводи:

· «Ранкова зарядка»;

· «Осінній хоровод»;

· «Зустріч Діда Мороза і Снігуроньки»;

· «Веснянка»;

· «Врожай»;

· «Метелиця завірюха»;

Таночки:

· «Квіточки та метелики»;

· «Полька»;

· «Ляльки»;

· «Білосніжка і гномики»;

· «Петрушки»;

· «Танець з іграшковими ведмедиками»;

· «Зайчики»;

· «Танок з корзинками»;

· «Лютує зима».

Етюди:

· «Танець осінніх листочків»;

· «Хмаринки»;

· «Хвилька хвильку доганяє»;

· «Вітерець»;

· «Вперед чотири кроки»;

· «Буратіно – довгий ніс»

· «Весела зарядка».

Ігри:

· «Граємо із сопілочкою»;

· «Козаки на марші»;

· «Міцні ланцюжки»;

· «Кривий таночок»;

· «Дрібушечки»;

· «Метелиця»;.

Орієнтовний репертуар для старшої групи

Хороводи:

· «Збір урожаю»,

· «За плодами»,

· «Новорічний хоровод»,

· «Сніжинки і снігуронька»,

· «Веснянка»,

· «Хоровод з віночками»,

· «Осінні листочки»,

· «Подоляночка».

Таночки:

· «Грибочки»,

· «Пружинки»,

· «Кадриль»,

· «Танок дівчаток і зайчиків»,

· «Танець ляльок»,

· «Дитячий краков’як»,

· Парний танець «Пружинка»

Сучасні таночки:

· «Калинка»,

· «Хлопавки»,

· «Намистинки»,

· «Курчата»,

· «Каченята»,

· «Підсніжники»,

· Танок з віялом»,

· «Метелик»,

· «Чунга-Чанга»

Вальси:

· «Весняний»,

· «Вальс квітів»,

· «Шкільний вальс»

Польки:

· «Дитяча полька»

· «Полька» муз.Глінки

/Files/images/horeograf/DSC_0406.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0320.JPG

/Files/images/horeograf/DSC_0401.JPG

/Files/images/horeograf/DSCN0059.JPG /Files/images/horeograf/20151112_101723.jpg/Files/images/horeograf/DSC_0293.JPG/Files/images/horeograf/DSCN0198.JPG/Files/images/horeograf/DSCN0113.JPG/Files/images/horeograf/DSCN0100.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 114