Гурток з образотворчого мистецтва «Джерело фантазій»

Коробкіна Світлана Оттівна, керівник гуртка «Джерело фантазій» , кваліфікаційна категорія «спеціаліст», освіта: середня спеціальна, кваліфікація: вихователь в дошкільному закладі.

Написала авторську програму "Писанкарство у дитячому садку"

/Files/images/6182.jpg

Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців ідуть струмочки, які дають наснаги творчій думці. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячих долоньках, тим розумніша дитина.
В.О. Сухомлинський

Розклад занять:

Пн.: 08.00-13.00 – старша група N1;

Вт.: 08.00-13.00- старша група N2;

Ср.: 08.00-13.00- старша група N3;

Чт.: 08.00-13.00 – підсумкове заняття по групах.

Пт.: 08.00-13.00 індивідуальні заняття.

/Files/images/zorna/IMG_6056.JPG /Files/images/zorna/DSCN1784.JPG

Головною метою гуртка є ознайомити дітей із видами мистецтва та його жанрами, із властивостями фарб, інструментами. Розвинути у них почуття прекрасного, вміння самостійно обирати поєднання кольорів та малюнок. Навчити виконувати задуманий малюнок у різних нетрадиційних техніках.

Використання нетрадиційних технік малювання дозволяє дитині:

• отримувати незабутні позитивні емоції;
• активізувати художній потенціал;
• привчитися до творчості;
• розвивати думки (як ще можна зобразити? як інакше?);
• розвивати самостійність;
• розвивати уявлення;
• розвивати дрібну моторику рук;
• проявити індивідуальність (немає однакових робіт);
• позбутися психологічних меж, страхів (раптом не вийде так, як потрібно).

/Files/images/zorna/DSCN1925.JPG/Files/images/zorna/DSCN1787.JPG

/Files/images/zorna/DSCN1775.JPG/Files/images/zorna/DSCN1921.JPG

Нетрадиційні техніки малювання – це спосіб створення нового, оригінального витвору мистецтва, у якому гармонує все: і колір, і лінія, і сюжет. Саме нетрадиційні техніки малювання створюють атмосферу розкутості, відкритості, розвиток самостійності дітей, створюють емоційно – позитивне відношення до діяльності. Результат зображувальної діяльності не може бути поганим чи хорошим, робота кожної дитини індивідуальна, неповторна.

У своїй роботі я використовую такі техніки малювання:

▪ штампування (печатками, листям /псевдофорт/, овочами);
▪ малювання долонькою, пальцями, кулачком;
▪ використання трафарету;

▪ малювання зубною пастою;
▪ малювання сухим пензликом, пензликом для клею;
▪ малювання жатим папірцем;
▪ малювання свічкою;

▪ малювання активованим вугіллям;
▪ вітраж;
▪ гратаж або продряпування;
▪ малювання на наждачному папері;
▪ плямографія;
▪ малювання за допомогою соломинки;
▪ набризкування, малювання зубною щіткою;
▪ монотипія;
▪ малювання на зволоженому папері;
▪ малювання на склі (вітраж) .

/Files/images/pisankarstvo/IMG_6048.JPG /Files/images/pisankarstvo/IMG_6049.JPG/Files/images/pisankarstvo/IMG_4510.JPG

Моя робота спрямована на розвиток у дошкільнят творчості, в результаті, якої дитина створює нове, оригінальне, проявляє уяву, реалізує свій задум, самостійно знаходить засоби для його втілення.


Кiлькiсть переглядiв: 43