Середня група №2

Візьми своє серце,

Запали його вдало,

Віддай його дітям,

Щоб ясніше палало !

Наш девіз:

Є « Росинка»чарівна
Кличе в гості нас вона
Наш садочок так зветься
Нам всім добре тут живеться!
У групі ми всі співаєм
Спритно бігаєм, стрибаєм,
Творим, дбаєм, усе пізнаєм
Та розумними ростем,
І своє маленьке «Я»
Розвиваємо сповна.

Нам вихователі допомагають
І про здоров’я наше дбають!

/Files/images/danilova/IMG_3448 copy.jpgВихователь: Шинкарецька Л.І
Звання: «Категорію спеціаліст» та педагогічне звання «Вихователь методист».
Педагогічний стаж роботи - 36 років.

/Files/images/danilova/IMG_3475 copy.jpgВихователь: Данилова М.М.
Освіта: вища неповна.
Педагогічний стаж - 6 років.

Як цікаво виграє кольорами веселка на небі, так і цікаво та креативно виглядає наша група. Затишно й комфортно нашим вихованцям в стінах нашої групи. Усі центри облаштовані та наповнені цікавим приладдям та матеріалом. В групі створена домашня атмосфера, де малюки пізнають світ, творять, майструють та всебічно розвиваються.

Ми ставимось до кожної дитини з повагою, намагаєиось якомога більше забезпечити малюків увагою, турботою, вірою в свої сили, вчимо їх здатності фантазувати, дивуватися, досліджувати, вигадувати, шукати, запитувати

Щодня зустрічаємо допитливі оченята, задовольняємо питання «що?» і «для чого?», малюємо, майструємо, розділяємо радощі, невдачі, творимо вірші, співаємо веселі пісні.

Ми піклуємося про те, щоб наша група стала для вихованців другою рідною домівкою: затишною, привабливою, цікавою.

Створили для дітей позитивний мікроклімат в групі. Наші маленькі вихованці - добрі, щирі, чесні, справедливі, щедрі, завжди допомагають один одному та старшим.

Ми задоволені їхніми досягненнями і сподіваємося, що вони такими залишаться в майбутньому!

Велику подяку виносимо нашим батькам за допомогу і підтримку .

Люди на Землі!!!
Спішіть добро творити,
Щоб нам не згинути у морі зла,
Щоб кожен міг серед краси пожити,
У царстві справедливості й добра.

В середній групі вихователі працюють за програмою «Дитина», яка затверджена МОН. Заняття проводяться з використанням елементів Зайцева. Людмила Іванівна та Марія Миколаївна у роботі з дітьми спонукають їх до тієї форми діяльності, в якій можуть реалізуватися природні задатки малюка. Педагоги намагаються сприяти виявленню і становленню їх творчого початку, тому розклад занять в групі дуже насичений.

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Понеділок
1. Логіко-математичний розвиток.
2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне виховання) 10:15.
ІІ половина дня Гурткова робота. Англійська мова.
Вівторок
1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом+розвиток мовлення і мовленнєвого спілкування.
2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація / конструкція).
3. Здоров`я та фізичний розвиток (басейн)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення).
3. Гурткова робота. Англійська мова.
ІІ половина дня Хореографія.
Четверг
1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом+ознайомлення з природним довкіллям.
2. Здоров`я та фізичний розвиток 10:15
3. Художньо-продуктивна діяльність(музичне виховання) 15:20.
П`ятниця
1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+художня діяльність(образотворча діяльність: малювання).
ІІ половина дня Гурткова робота. Хореографія.

ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ

Розвивальні: створювати сприятливі умови для збагачення життєвих вражень дитини про природу, предметне довкілля (близьке й віддалене), різних дорослих та дітей, саму себе як носія тіла, внутрішнього світу та соціально спрямованої поведінки; розширювати особистий досвід, підтримувати прагнення до самодіяльності та творчості; заохочувати до гри, варіювати сюжети ігор, урізноманітнювати ігровий матеріал, учити дотримуватися ігрових правил; вправляти в здійсненні елементарних виборів у довкіллі, надавати комусь/чомусь перевагу, приймати найпростіші відповідальні рішення; розвивати потребу в спілкуванні з однолітками, бажання бути їм приємною та корисною, знаходити у колі однолітків своє домірне місце, радіти належності до дитячого співтовариства, прислухатися до думки товаришів; сприяти усвідомленню дитиною своєї статевої належності та її незмінності, розвивати вміння орієнтуватися в стереотипах жіночої та чоловічої поведінки та виборі статевих ролей; з розумінням ставитися до прояву інтересу до своєї тілесної організації, допомагати ідентифікувати себе з представниками своєї та відрізняти від представників протилежної статі; надавати можливість самоствердитися, відчути радість від успішного досягнення та схвалення дорослого, допомагати орієнтуватися у власних чеснотах і вадах; спонукати доводити розпочате до кінця, досягати поставленої мети, якісно виконувати доручення, формувати елементарні уявлення про права та обов'язки, життєві плани людини.

Виховні:виховувати культуру пізнавальної, ігрової, практичної діяльності, спілкування та слухання; залучати дитину до сприймання творів національної та світової культур; формувати ціннісне ставлення до природи, предметів, художніх творів та видів мистецтва, дорослих та дітей, повагу до представників різних національностей; виховувати терпимість до відмінних від власних уподобань, поглядів, оцінок; формувати моральні якості особистості, пропонувати увазі дитини висококультурні зразки поведінки та діяльності як бажану та соціально прийнятну модель; виховувати "почуття порядку", заохочувати до наведення в самій собі, упорядкуванні найближчого предметно-ігрового середовища; сприяти закладанню основ екологічної культури, доцільної поведінки в природі; виховувати самоповагу, здатність відстояти свою гідність, спроможність вчиняти совісно.

Навчальні: збагачувати уявлення середнього дошкільника про природу (її властивості, якості, стани, явища, різноманітність рослинного та тваринного світу, стан сьогоднішнього довкілля, еколого-доцільну поведінку, природу Космосу); рукотворний світ (предмети найближчого та віддаленого довкілля, ігрові атрибути та матеріали, ігрові правила й рольову поведінку, художні твори — образотворчого, музичного, літературного, театрального мистецтва); світ людей (рідних - знайомих - чужих, дорослих – дітей, чоловіків - жінок, України та інших країн світу, приємних і не дуже); про самого себе (особливості тілобудови, рухову активність, здоров'я та хворобу, думки, переживання, прагнення, плани, права та обов'язки, вміння товаришувати, діяти разом, визначати своє місце в групі однолітків, відстоювати власну думку, орієнтуватися на авторитет, поводитися совісно).

Кiлькiсть переглядiв: 29