Старша група № 2

Ми вчимо дітей бачити і відчувати красу природи, виховуємо розум і дар бачення заповітних таємниць, учимо говорити яскраво, точно і гарно – все не для того, щоб вони, сьогоднішні малюки, стали тривожними, дратівливими, турботливими господарями; у справжнього господаря радощі завжди клопітні, а задоволення важкі, тому що досягаються вони працею, потом, мозолями. Ми виховуємо у своїх вихованців погляд на природу як на народжене багатство, що передається з покоління в покоління, цінність якого ні з якими іншими цінностями порівняти й зіставити не можна.

В. Сухомлинський.

Дитсадок

Відомо навіть малюку,

Як добре жити в дитсадку.

Прийшов – вітайся: «Добрий ранок!»

Мий руки і куштуй сніданок.

Немає часу на ниття,

Бо ждуть цікаві завдання:

Музичне, ліпка, малювання,

Ще й порахуємо старанно,

Розучим вірш, розкажем казку.

Спіймати м’яч? Та будь ласка!

Що це? На – вулицю гуляти,

В рухливі ігри дружно грати.

Ось «Гуси - гуси», «Коровай»

«Автомобілі» - обирай

Обід. Поспати не забув.

Так не помітно день минув!

З дітлахами працюють:

Вихователі:

/Files/images/kislenko/IMG_8131 copy.jpgКисленко Наталія Вікторівна, має вищу освіту, кваліфікацію «спеціаліст» ІІ категорії. Стаж роботи 7 років.

/Files/images/kislenko/Изображениефото Баби Гали 180.jpgМихайленко Лідія Іванівна освіта вища. Стаж роботи 5 років. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Помічник вихователя:

Землянова Олена Дмитрівна, освіта педагогічна. Стаж роботи 9 років.

Розумники і розумниці (розклад занять)

/Files/images/kislenko/20141017_105330.jpg/Files/images/kislenko/20141017_105224.jpg/Files/images/kislenko/20140924_163359.jpg

Відкрите заняття для батьків 23 квітня 2015 року.

ПОДОРОЖ ДО ЛІСУ

Програмовий зміст:

Природа: закріпити знання про країну, в якій ми живемо та національність; опис картини «Пори року»(відповідати на за питання вихователя за змістом картини та відповідати повним реченням); назви перелітних птахів; знання про диких та свійських тварин, групувати їх за видами; розвивати інтерес до тварин, бажання більше про них знати.

Математика: закріпити основні кольори (червоний, жовтий, зелений, синій)та ознайомити з білим;рахунок в межах п’яти, лічити числа за порядком, вміти; геометричні фігури (об’ємні та площинні); орієнтування в просторі; розвивати логічне мислення, уважність,зосередженість, моторику рук.

ОБЖД: закріпити види транспорту та правила поведінки в ньому; правила дорожнього руху, пішохідний перехід (зебра).

Виховувати патріотизм, любов до природи рідного краю, культуру поведінки, посидючості, бажання поглиблювати знання.

Обладнання:карта – подорож; телеграма;лялька - лікар Плюшева; картина «Пори року»; іграшки диких та свійських тварин; ялинка;будинок.

Вихователь: Добрий день, вам добрі люди!

Хай між вами радість буде.

Щастя хай живее в родині,

Та для всіх вУкраїні.

Вихователь: У кожної людини є свій куточок на Землі. Це край, місце де вона народилася. Це її маленька Батьківщина. З таких маленьких рідних куточків і складається наша велика Батьківщина.

Вихователь: Скажіть як називається наша країна? (Україна)

Вихователь: А хто ж ми з вами за національністю? (українці)

Давайте пригадаємо та розкажемо вірш правило української дитини.

Діти (разом): «Хто ти такий?»

- Хто ти такий?

- Українець малий!

- Твій знак який?

- Тризуб золотий!

- Де тиживеш?

- Між своїми!

- В якім краю?

- В Україні!

- Чия це земля?

- Тата і мами!

- Чи любиш цю землю?

- Кохаю щиро!

- У щотивіриш?

- В мою Україну!

Стук в двері. Заносять ТЕЛЕГРАМУ

Від лікаря Плюшевої

Вихователь: Діти, хто така лікар Плюшева? Кому вона допомагає? Вона просить нашої допомоги.»

«Добрий день.

Я лікар Плюшева. Мені потрібна ваша допомога.

Допоможіть моїм друзям відшукати свій дім»

Вихователь: Діти, вирушаємо на допомогу?

Діти: Так!

Вихователь: Тож не будемо зволікати відправляємось в подорож.

Вихователь: Діти, як ви гадаєте на чому ми можемо відправитися в подорож? (Відповіді дітей)

Вихователь: А сьогодні ми з вами відправимось в подорож на незвичайному автобусі.

Вихователь: А що потрібно мати щоб потрапити в автобус?

Діти: Квитки.

Вихователь: Так, як наш автобус незвичайний тому і квитки не прості.

Вихователь: Діти підходимо до столу і вибираємо кожен собі квиток.

Вихователь: Діти гляньте ось у мене квиток з трикутником. А ви подивіться, будь ласка,кожен на свій квиток, яка у вас геометрична фігура на ньому зображена. Займаємосвої місця відповідно квитка.

Вихователь: А поки ми мандруємо пограємо

Гра «Склади гусенечку»

Мета: розвивати моторику рук; закріплювати колір і форму геометричних фігур; розвивати логічне мислення, уважність; виховання посидючості.

Вихователь: З нами в подорож вирушає чарівна гусенична. Яка запрошує нас до гри «Склади гусеничку». Ось голівочка є, а далі складаємо по цифрах від 1 до 5.

Гра «Ланцюжок»

Діти продовжують логічний ланцюжок з геометричних фігур.

Вихователь: Діти наш автобус зупинився, тому що далі немає дороги,і нам доведеться іти пішки по стежинці.

Фізкультхвилинка

Ми крокуємо у ліс,

Раз-два, раз-два.

Де живе руденький лис,

Раз-два, раз-два.

Де ведмедик прокидається,

До землі він нахиляється.

Вліво разом повернемо,

Руки до плечей зведемо.

Ну а потім всі побігли,

Біля мене зупинились.

Вихователь: Діти гляньте кого ми зустріли на галявинці!

Ластівка: Добрий день, малята! Ви мене впізнали, молодці.

Я - ластівка.

Вихователь: А ми з вами знаємо віршик про ластівку. Давайте розкажемо.

Де ти, ластівко, літала ...

Де ти, ластівко, літала?

Де ти зиму зимувала?

За лісами, за морями.

Я носила телеграми,

В них весела новина:

«Повертається весна!»

Ластівка: Діти ви такі розумні, допоможіть мені виконати завдання весни.

Завдання опис картини «Пори року»

Що у нас за картина?

Діти будемо описувати з вами пору року.

Яка зараз пора року?

День став довший ніч коротша.

Сонечко не тільки світить, а й гріє.

Небо чисте, блакитне, прозоре.

З підземлі вилізла зелена травичка.

На деревах з’явилися бруньки.

Звірі прокинулися від зимової сплячки.

Перелітні птахи повернулися з далеких країв.

Одяг змінюється – легкі куртки, шапки, плащі.

Розваги весною – ігри з м’ячем, катання на велосипеді, самокаті.

Ластівка: Дякую, що допомогли мені виконати завдання.

Ластівка: А зараз ми з вами перенесемось на лісову галявину.

Релаксійна вправа «Пташки»

Діти уявіть, що ви стали маленькими пташками, які літають по запашному весняному лісі, вдихають його аромати і милуються його красою. Ось ми присіли на красиву квітку і вдихнули її легкий аромат. А тепер полетіли до найвищої липи, сіли на її верхівку і відчули солодкий запах квітучого дерева і ось подув теплий, весняний вітерець, пташки разом з його поривом понеслися до лісового струмочку. Сівши на краю струмочка вони почистили дзьобом свої пір’їнки, попили чистої прохолодної водиці, поплюскались і знову піднялися в гору. А тепер приземлилися на лісовій галявині.

Вихователь: Відкриваємо очі. Встаємо на ніжки.

Вихователь: Діти погляньте куди ми потрапили. На лісову галявину.

З’являється Плюшева

Плюшева: Дякую вам друзі, що відгукнулися на мою телеграму. Діти поки я лікувала звірят – вони гралися та переплуталися, допоможіть, будь ласка, дізнатися хто де живе, щоб звірі могли потрапити додому.

Гра «Хто де живе?»

Мета: закріплювати знання про диких та свійських тварин (де живуть); розвивати інтерес до тварин, бажання більше про них знати.

Матеріал: іграшки диких та свійських тварин,ялинка,будинок.

ХІД ГРИ

Необхідно з'ясувати, чим різняться між собою дикі та свійські тварини. Вихователь пропонує дітям біля ялинки розташувати диких тварин, а біля будиночка — свійських (діти по черзі виконують завдання).

Плюшева: Дякую вам за допомогу, а за те що ви такі кмітливі, сміливі та розумні я познайомлю вас з другом з Великобританії.

Фізкультхвилинка на англійській мові

Плюшева: Діти дуже вам вдячна за допомогу. Ось вам подаруночки від нас за вашу допомогу. До побачення!

Діти: Дякуємо! До побачення!

Вихователь: А тепер по стежинці повертаємося до автобуса! Сідаємо в автобус на свої місця. І щоб нам не сумно було повертатися в садочок пограємося в гру.

Гра «Спіймай звук»

Коли чуємо звук [а] на початку слова, плескаємо в долоні.

Вихователь: Ось ми і приїхали в садочок. На цьому наша подорож закінчилась. А тепер прийміть подарунки від Плюшевої.

/Files/images/kislenko/PS230919.JPG

/Files/images/kislenko/PS230925.JPG/Files/images/kislenko/PS230924.JPG

/Files/images/kislenko/PS230926.JPG/Files/images/kislenko/PS230934.JPG/Files/images/kislenko/PS230927.JPG/Files/images/kislenko/PS230940.JPG/Files/images/kislenko/PS230959.JPG/Files/images/kislenko/PS230962.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 110